HUN | ENG

A teljes budapesti
A” kategóriás kiadó irodaház kínálat egy helyen

Online ajánlatkérés! +36 20 381 3917

Újabb szolgáltatások a MYHIVE ÁTRIUM-ban

Közel két év telt el az IMMOFINANZ nemzetközi irodakoncepciója, a myhive magyarországi bevezetése óta. Azóta a koncepció már 5 budapesti IMMOFINANZ irodaházban működik, összesen 113 000 négyzetméter bérelhető területen 7 500 embert foglalkoztató 56 bérlővel. 2018-ban a bérlők számára közel 100 esemény került megrendezésre, amelyen több ezer myhive tag vett részt, ez is mutatja az erős és élettel teli myhive közösségek sikerét. Tavaly került bevezetésre a myhive mobilapplikáció is, amit a bérlők nagyrésze letöltött és alkalmaz is a mindennapokban.

Az IMMOFINANZ jelentős sikereket ért el 2018-ban a myhive nemzetközi irodakoncepciójával. A cég minden bérlőjével szerződést hosszabbított, emellett a myhive portfólió új bérlőkkel is bővült. Néhány irodaház teljesen megtelt (pl. myhive Thirteen, myhive Haller Gardens). Az IMMOFINANZ tavaly év végén elnyerte az Év Asset Management cége címet a CIJ Award Hungary-n is. A sikerek egyik fontos tényezője, hogy az vállalat rendszeresen felméri a bérlői igényeket és a visszajelzések alapján folyamatosan új szolgáltatásokat vezet be a bérlők további kényelmét szolgálva. Ezek közé tartozik a myhive Átrium Park irodaházban a Park and Go-val köszösen indított ParkL szolgáltatás, a myplay gyermekmegőrző, illetve co-working irodák és rugalmas irodabérlési lehetőségek kialakítása az idei év első felében.

A különböző irodaházak eltérő bérlői összetétele másfajta szolgáltatásokat kívánnak meg, amit igyekszik a cég figyelembe venni. Szinte mindehol nagyon népszerűek a bérlők kapcsolatépítését támogató rendszeres üzleti találkozók, ügyfélpartik, koncertek, jógaórák vagy akár a termelői piac, illetve az idénre tervezett képzések és előadás sorozatok kiemelt fellépőkkel, előadókkal. A community manager folyamatosan jelen van a myhive irodaházak életében, aki nem csupán megszervezi az eseményeket, de garantálja a szolgáltatások színvonalát. Nagy sikerrel debütált a sajátfejlesztésű belső applikáció is, amely szintén erősíti a bérlők közötti kommunikációt és naprakész információval szolgál az aktuális eseményekről a myhive tagoknak.  

 

Új szolgáltatások a myhive Atrium Parkban
2018 ősszén megnyílt a myhive Átrium Park irodaház P3-as szintjén az időszakosan igénybevehető parkoló a Park and Go üzemeletetésében. A szerződéses partnereknek ezzel egy újfajta szolgáltatás vált elérhető, a vendégparkolás lehetősége. A kényelmes kiszolgálást a telepített automata parkolórendszer és fizető automata mellett a Parkl mobil applikációja segíti. Szintén a myhive Átrium Parkban nyílik meg hamarosan a myplay gyermekmegőrző. A bérlői igények kielégétésére létrehozott szolgáltatás az épületben dolgozók kényelmét szolgálja, akik akár 4 órára is bátran beadhatják gyermekeiket, ez leginkább az óvodai és iskolai szünetek alatt jelent nagy segítséget az ott dolgozóknak.

Az IMMOFINANZ a myhive szolgáltatások körét tovább bővítve az idei év elején tervezi elindítani az első Serviced Office azaz "szolgáltatott iroda" koncepcióját (akár 1-2 napra bérelhető irodákkal), kiegészítve co-working funkcióval, és eseti konferenciaterem vagy tárgyaló bérlettel. Napjainkban egyre népszerűbbek a közösségi munkahelyek, illetve a rugalmasan, rövid távra is bérelhető irodák és tárgyalók, amelyek iránt egyre erősebb a bérlői igény.


Forrás: Immofinanz